eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMPK Lodz › Re: MPK Lodz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kot_bury" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MPK Lodz
    Date: Wed, 3 Sep 2003 11:10:58 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 46
    Sender: k...@o...pl@systemy206.toya.net.pl
    Message-ID: <bj4bf0$1ue$1@news.onet.pl>
    References: <biuu1p$cda$1@news.onet.pl> <bivubb$g5o$1@inews.gazeta.pl>
    <bivv9q$7ll$1@nemesis.news.tpi.pl> <bj2dod$nq1$1@news.onet.pl>
    <bj2pk6$kib$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: systemy206.toya.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1062580512 1998 217.113.225.206 (3 Sep 2003 09:15:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Sep 2003 09:15:12 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162663
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bj2pk6$kib$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > oczywiście, pytanie tylko dlaczego nałożono samą karę jezeli bilet byl
    > > wazny?
    >
    > Moze kontroler się pomylil? Wszak jest tylko czlowiekiem....A moze
    > zwyczajnie nie wiedzial o wypadku? Kontroler nie jest wladny, by na
    miejscu
    > kontroli sprawdzic gdzie i kiedy byly jakies awarie.

    ok, tyle że to zdarzyło się dwa przystanki od wypadku i każdy podróżujący tą
    trasą dokładnie wiedział co się stało.Poprosiłem o pomoc w wyjasnieniu
    pracownika MPK - ten mnie "zbył", zaproponowałem telefon do mpk - kontroler
    nie chciał o tym słyszeć.poprosiłem o zrobienie wzmianki o całes sytuacji na
    wypisywanym dokumencie (widziałem, że jest tam nawet odpowiednia
    rubryczka) - także bez żadnego skutku...
    dodam tylko, że muszę wziąć dzień urlopu żeby tą sprawę załatwić :) (albo
    "zerwać" się z pracy na 2-4 godziny)


    > No ale ostatecznie anulowali tę oplatę? Jaki sposob potraktowania? Ktos
    byl
    > chamski, wulgarny? Niestety czasem sie zdarza ze wskutek czyjejs pomylki
    > musimy dochodzic swoich praw na takiej czy innej drodze i wowczas jestesmy
    > narazeni na pewne niewygody i sporą nieraz stratę czasu -

    pismo dopiero "poszło"..
    oczywiście, tyle że cała sprawa powinna się już dawno skończyć ( a właściwie
    nie zaczynać:) ). czy np zmuszanie pasażera (nawet tego bez biletu) do
    opuszczenia pojazdu (argumentem przetargowym jest tutaj dowód osobisty w
    ręce kontrolera) jest choćby zgodne z regulaminem? w nim jest wprost
    napisane, że wysiadamy na wskazanym przez pasażera przystanku. czy odmowa
    zwrotu dokumentu tożsamości jest ok? kontroler może domagać się "okazania" -
    a wydaje mi się że trzymanie dt w łapkach to już inna czynność... oczywiście
    to są wszystko drobne rzeczy, ale po zsumowaniu robi się już cała sterta
    nieprawidłowości. napiszę jak to się skończy :)

    czego zatem w tej sytuacji wymagać od MPK? Przeprosin?
    myślę że przeprosiny są wskazane... ale chcę by obsługiwano mnie w sposób
    profesjonalny - w końcu płacę za to nawet sporo pieniędzy...

    pozdrowienia
    kot_bury


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1