eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 09:13:14
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 19:55, Shrek pisze:

    > Przymusu nie ma. Natomiast nie zmienia to specjalnie faktu że są to
    > jedyne liczące się obchodzy święta i większość nie ma pojęcia kto je
    > organizuje. W jednym toku nawwet rząd się usiłował dopisać do listy
    > organizatorów (chyba nawet skutecznie).

    Argument, że przemarsz zorganizowany przez nazioli jest jedynym
    przemarszem, więc można/trzeba się do niego przyłączyć mnie nie przekonuje.
    Rząd, który milionowymi dotacjami wspiera organizacje i fundacyjki
    nazioli, również.

    > Nie wiem czy ty bywaleś na jakiśprotestach i demonstracjach

    Oczywiście. W Warszawie też, na tych większych.

    > czy jesteś
    > salonową opozycją, ale jak ja łażę to prawie zawsze pojawiają się tam
    > ludzie z którymi wolałbym nie mieć doczynienia i hasła z którymi
    > wolałbym się nie identyfikować.

    Podaj przykład.
    Jakież to hasła, z którymi wolałbyś się nie identyfikować, można bez
    spięcia w zwojach mózgowych zestawić porównywalnie z hasłami nazioli?
    I którą demonstrację ci ludzie organizowali, do której się przyłączyłeś.

    > A jednak byłem na prawie każdym
    > antypisim w warszawie. I dlatego ci tłumaczę, że to że na zgromadzniu
    > się pojawiają jakieś hasła to nie znaczy bezwarunkowo że wszyscy jego
    > uczestnicy te hasła popierają a już zwłaszcza fanatycznie popierają.

    Oczywiście...
    Jeden nie lubi pedałów - ale nie jest homofobem, on tylko ich nie lubi.
    Inny nie lubi Żydów - ale nie jest antysemitą, on tylko ich nie lubi.
    Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale nie jest rasistą, on tylko ich nie
    lubi.
    To zwykli, normalni ludzie, którzy tylko przypadkiem nie lubią tego
    samego, co fanatyczni organizatorzy demonstracji. A że nie wiedzą kto
    organizuje, to się przypadkiem dołączają. I jedyne co ich faktycznie
    łączy z naziolami, przypadkiem, to nielubienie tuska.
    To logiczne.

    > No widzisz. A niektórzy chcą jebać tuska - nawet jak obok idą naziołki
    > które też chcą go jebać. Teraz rozumiesz?

    Oczywiście, że rozumiem.
    To zwykłe zbiegi okoliczności.

    Tylko jest problem.
    To nie naziołki idą obok nich, tylko oni obok naziołków. I to z własnej
    woli.

    Jest też drugi problem, że tak się jakoś dziwnie składa, że do
    demonstracji zwykłych i normalnych ludzi naziołki zwykle się nie
    przyłączają, więc sytuacja, że obok zwykłych i normalnych ludzi idą
    naziołki, to taki smok, którego nikt jeszcze nie widział.

    Teraz rozumiesz?

    > No tak... Zaskoczony?

    Zaskoczony, że nie zarejestrowałeś sarkazmu.

    PD wspomniał coś o tkwiących w pamięci wymordowanych przez nazioli
    dziadkach i pradziadkach...

    Chuj mnie obchodzi, że ówcześni "zwykli ludzie" przyłączali się do
    demonstracji ówczesnych nazioli, nie dlatego, bo nie lubili Żydów, czy
    pedałów, lecz dlatego, bo nie lubili ówczesnej opozycji.
    Można by powiedzieć, że nawet mieli lepsze usprawiedliwienie, bo do tych
    jedynych liczących się demonstracji byli często zmuszani groźbą utraty
    życia. Swojego i całej rodziny.

    Żeby współcześnie, mając świadomość tego co się stało później i mając w
    pamięci wymordowanych przez nazioli dziadków i pradziadków, przyłączać
    się do demonstracji organizowanych przed nazioli trzeba mieć nierówno
    pod sufitem. A ludzi, którzy robią coś takiego, bo "nie mają pojęcia kto
    je organizuje" nijak to nie usprawiedliwia.

    Pozdrawiam
    Piotr