eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 13:56:42
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 12:30, PD pisze:

    > Ano ma. W demonstracji organizowanej przez faszystów szli ludzie, którzy
    > za faszystów się nie uważają (to jest ważne - ONI się za faszystów nie
    > uważają)

    Oczywiście, że się nie uważają.
    Jeden nie lubi pedałów - ale uważa, że nie jest homofobem, on tylko ich
    nie lubi.
    Inny nie lubi Żydów - ale uważa, że nie jest antysemitą, on tylko ich
    nie lubi.
    Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale uważa, że nie jest rasistą, on
    tylko ich nie lubi.
    Przecież są zwykłymi, normalnymi ludźmi.

    Ja doskonale wiem jak to działa.

    > a Ty mimo to ich za faszystów uważasz,

    Albo za tych, którzy faszystów wspierają.
    Jeśli coś stoi w lesie i wygląda jak drzewo, to zazwyczaj jest to drzewo.

    > ponieważ dobrowolnie
    > szli w demonstracji organizowanej przez faszystów.

    No właśnie dlatego.
    Nie jesteś faszystą, nie wspierasz faszystów, to nie chodzisz w
    demonstracjach zorganizowanych przez faszystów. A już tym bardziej
    dobrowolnie.

    Nie rozumiem, co w tym jest niezrozumiałego.

    > Zgadzasz się z powyższym?
    >
    > To podmieniamy słówko faszyści na kobiety.
    >
    > Wtedy zdanie brzmi tak:
    > W demonstracji organizowanej przez kobiety szli ludzie, którzy za
    > kobiety się nie uważają (to jest ważne - ONI się za kobiety nie uważają)
    > a Ty mimo to ich za kobiety uważasz, ponieważ dobrowolnie szli w
    > demonstracji organizowanej przez kobiety.
    >
    > Zgadzasz się z powyższym?

    Nie.
    Co ma piernik do wiatraka?
    Przemyśl to jeszcze raz.

    Masz żonę? Ile lat jesteście małżeństwem?
    Czy ma sens, żebym cię nazywał kobietą, bo... wspierasz żonę?

    A czy ma sens, żebym powiedział, że skoro wspierasz żonę, to się z żoną
    zgadzasz? Bo chyba ją wspierasz, bo się z nią zgadzasz?
    Czy nie? Czy u ciebie to działa inaczej? Ożeniłeś się z nią, wspierasz
    ją, bo się z nią nie zgadzasz?

    Ja rozumiem, że możesz czasem się z żoną nie zgadzać, a mimo to ją
    wspierać. Pod groźbą dostania wałkiem po głowie, albo że cię do łóżka
    nie wpuści, albo kieszonkowe ci obetnie... Zaciskasz zęby i wspierasz.

    Ale za niepopieranie faszystów wałkiem po głowie nie dostaniesz.
    Przynajmniej na razie.
    Więc po chuj ktoś wspiera faszystów, skoro się z faszystami nie zgadza?

    Pozdrawiam
    Piotr