eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 18:11:59
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 09:13, Kviat pisze:

    > Podaj przykład.

    > Jakież to hasła, z którymi wolałbyś się nie identyfikować, można bez
    > spięcia w zwojach mózgowych zestawić porównywalnie z hasłami nazioli?
    > I którą demonstrację ci ludzie organizowali, do której się przyłączyłeś.

    Aborcja na życzenie, feministki, cały temat LGBTQ i to ze wszystkich
    stron, towarzystwo z antify, mazanie błyskawic po murach budynków
    sprejem, piłowanie ryjów w czasie gdy inni spiewają hymn. I pewnie sporo
    więcej. Jak widzisz trochę się zebrało a nie przeszkadzało mi to jebać
    pis razem z kodem (którego szefem okazał się typ co polasił się na marne
    kilkadziesiąt tysi w lewych fakturach żeby zdefraudować kasę ze
    zbiórek), potem ze "zjednoczoną opozycją" z której nowoczesny rysiu nie
    ogarniał, że jak ruchasz na boku koleżankę z partii to nie należy dać
    się złapać z nią na fotce lecąc samolotem czarterowym pełnym Polaków w
    czasie gdy organizujesz okupację sejmu a potem ze strajkiem kobiet z
    którego szefową mi zupełnie nie po drodze - na końcu zostało KO z którym
    w schyłkowym okresie zostało mi ze wspólnych głównie żeby jebać pis. I
    trochę wstyd że nawet bot (być może białkowy) w postaci mastera to
    rozumie a ty nie.

    > Jeden nie lubi pedałów - ale nie jest homofobem, on tylko ich nie lubi.

    Ale rozumiesz, że może mnie po prostu zupełnie nie interesować kto z kim
    śpi i co sobie gdzie wsadza? Ja po prostu nie biegam po mieście z
    transparentami na temat mojego życia seksualnego i nie twierdzę, że jak
    kogoś to nie interesuje to jest dyskryminacja. Ot tyle

    > Inny nie lubi Żydów - ale nie jest antysemitą, on tylko ich nie lubi.

    Generalnie kiedyś temat żydów był mi obojętny, bo żadnego nie znałem,
    więc siłą rzeczy nie miałem o nich zdania. Potem to się sprowadzało
    głownie do tego że to żydzi mnie nie lubili - podobno moi przodkowie
    dokonali jakiegoś holokaustu i wyssałem ten antysemityzm z mlekiem
    matki. A teraz... teraz mam powody żeby ich nie lubić i sie tego nie
    wstydzę:P

    > Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale nie jest rasistą, on tylko ich nie
    > lubi.

    Nie ciapatych jako takich a ich kultury. Tak - przyznaję że mam pewne
    zastrzeżenia co do traktowania tam kobiet, systemu kastowego i ogólnie
    podejścia do kwestii... porządku i higieny.

    Z ciekawości - lubisz tradycyjnych romów - nie miałbyś nic przeciwko
    jakby akurat pod twoim oknem urządzili sobie koczowisko?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!