eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 16:41:48
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jun 2024 16:29:36 +0200, PD wrote:
> [...]

    A to może Ci z Marszu Niepodległości nie mają podręczników z
    przyszłości?

    A to na pewno, w 36 było to ciągle nie do pomyślenia.

    > No nie wiem, nie wiem. Takie przykładowo Włochy nie dość, że przyjęły
    > zaproszenie na olimpiadę, to jeszcze przez ponad pół wojny walczyli z
    > naziolami ramię w ramię.

    No ale akurat wielu było na Olimpiadzie, chyba nikt nie odmówił.
    Odmowy to były w 1980, w 1984 - i kto miał rację i dlaczego?

    A tak w ogóle ... te Olimpiady i czesto sport w ogóle, to przecież
    jakis pokaz nacjonalizmu i rasizmu.
    Jak można w tym brać udział, przecież to wstęp do faszyzmu :-P

    J.