  • Data: 2008-12-16 19:48:08
    Temat: Re: Kurs Cyfrografia - autor nie zgadza się na odsprzedaż
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszesz o odsprzedaży *licencji* czy odsprzedaży *egzemplarza*?
    >
    > Po kolei: - najpierw egzemplarz

    To ja inny przykład podam

    Kupiłem podręcznik do szkoły podstawowej w księgarni - z kursem niewątpliwie
    przedmiotu.
    Po roku odsprzedałem do komisu i nabyłem inny używany. Takich książek w
    obrocie są setki tysięcy...miliony

    Czy wszyscy są w błędzie? Czy działalność komisów jest nielegalna. Czy ten
    kurs różni się od szkolnych?-
    pewnie tak - nakładem.

    zbyszek