  • Data: 2008-12-17 23:10:18
    Temat: Re: Kurs Cyfrografia - autor nie zgadza się na odsprzedaż
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-12-2008 o 23:49:29 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Karnym na pewno nie. Mógłbym się ewentualnie zastanawiać nad naruszeniem
    > jakiejś umowy cywilnej w tej sprawie. A jak działa ten klucz?

    Przy pierwszym uruchomieniu wyskakuje okienko w którym można wpisać
    ten klucz (ciąg znaków) i odblokować pełną wersję - innymi słowy
    zarówno to co Softimage sprzedaje na DVD jak i to co udostępnia
    w necie to są zablokowane pełne wersje - triale.

    Przy czym jak kupisz pełną wersję pudełkową, to w środku masz kod
    aktywacyjny
    który umożliwia założenie konta u Softimage i wygenerowanie klucza (ciągu
    znaków)
    który odblokowuje triala.

    Jak sprzedam pudełkowe 5.0 z kluczem, to nabywca będzie mógł sobie sam
    ściągnąć
    5.11 i użyć tego samego klucza (chociaż nie wiem czy będzie miał prawo
    używać takie 5.11)

    Pozdrawiam,
    Tomek