  • Data: 2008-12-19 23:46:15
    Temat: Re: Kurs Cyfrografia - autor nie zgadza się na odsprzedaż
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Dec 2008, Tomek wrote:

    > A Ty nie masz czasem jakiegoś softu na zbyciu?

    Poza zapakowanym zabytkowym Draco Organizer, który wcisnęło mi
    której z czasopism "komputerowych" do prenumeraty (zamiast
    tego co chciałem "bo się skończyło", argh), na szczęście nie
    mam zbędnego softu :)

    > Coś mi się kołacze
    > że Offica masz za parę koła legalnego.

    Mam, 2003.

    > Może też jakiś Not for resale?

    AFAIK nie.

    Do tego:
    - niemal na 100% zawiera zapis "nie stosuje się zapisów sprzecznych
    z prawem lokalnym" :) (i jak sądzę prawnicy MS by do takiego
    pomysłu do sądu nie startowali - przecież przegrana by się
    mocno nie opłacała z przyczyn marketingowych, wszyscy by sobie
    zapamiętali że "licencję można łamać")
    - 2007 obejrzałem, przeszło mi i nie widzę możliwości żeby zmieniać :)
    - nie mam chęci na procesowanie :D

    pzdr, Gotfryd