  • Data: 2008-06-03 07:17:23
    Temat: Re: Kto byłby winien?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g220hb$eps$3@inews.gazeta.pl...

    > Z punktu widzenia fizyki - twoja opowieść jest po prostu niemożliwa.

    chyba sie troche zagalopowales :)
    o ile ja zrozumialem ten opis, to na 90stopniowym zakrecie w prawo lub w
    jego bezposredniej bliskoci, na waskiej osiedlowej drodze, stal zaparkowany
    duzy samochod zaslaniajacy to co za zakretem i zastawiajacy chodnik, w
    momencie kiedy pytajaca skreca w prawo z za zakretu omijajac samochod
    wybiega na ulice siakas niezbyt rozgarnieta paniusia, ktorej sie znudzilo
    zycie

    jak dla mnie sytuacja calkiem realna i calkowita wina paniusi biegajacej
    beztrosko po ulicy