  • Data: 2008-06-03 07:23:41
    Temat: Re: Kto byłby winien?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 06:43
    (autor Idiom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g22i55$e03$1@inews.gazeta.pl>):

    > A to ciekawe... Z fizyką nieco do czynienia w przeszłości miałam, zatem z
    > zainteresowaniem przeczytam, z punktu widzenia którego prawa fizycznego
    > moja opowieść jest "po prostu niemożliwa"?

    Fizycy mają takiego pierdolca, że dla nich kierunek to coś nieco innego niż
    dla zwykłego człowieka. To o czym piszesz, to z punktu widzenia przeciwny
    zwrot, bo kierunek mieliście ten sam. Sęk w tym, że w prawie kierunek też
    jest rozumiany tak, jak rozumieją go zwykli ludzie ZTCW, więc generalnie
    się marudami nie przejmuj.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com