  • Data: 2006-09-03 15:40:53
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > 1. Odłączoną, czyli
    >
    > a) zdemonotowaną w sposób trwały czyniący wieżę niezdatną do słuchania
    > radia,
    > b) czy też odłączoną, ale w każdej chwili można ją podłączyć i słuchać
    > radia.

    c) Antena jest nie podłączona, programy są nie ustawione, a samo
    ustawienie wieży uniemożliwia podłączenie anteny bez odsuwania szafy
    (patrz uwaga końcowa)

    > W wersji b) masz już spory zaległy abonament.

    To nie jest abonament tylko haracz.

    > 2. Co to znaczy telewizor jako taki? To masz, czy nie masz?

    Nie mam żadnego odbiornika w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu. W związku z tym na podstawie Art. 48 ust. 2 ustawy o
    radiofonii i telewizji nie można domniemywać, że tych odbiorników używam
    - ergo (na podstawie art.48 ust 1) nie można ode mnie pobierać haraczu RTV.