  • Data: 2006-09-04 10:03:08
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Nie bądź śmieszny.

    Śmieszny to ty jesteś - sugerujesz, że co chwila wpadają lotne patrole i
    sprawdzają, czy aby z obecnych w lokalu części nie da się złożyć czegoś,
    co będzie odbierać program R/TV.

    > Uzasadniać sobie możesz, tylko nikt cię słuchał nie będzie
    > Jedno tylko cię ratuje. Nikt ci do domu nie wejdzie, żeby ten twój
    > telewizor obejrzeć.

    Od lat nie miałem telewizora ani żadnego innego urządzenia
    umożliwiającego _natychmiastowy_ odbiór programów TV.

    > Moja rada.
    > Nie dawaj rad innym jeśli nie masz bladego pojęcia co robisz.
    > Po prostu ktoś cię posłucha i będzie go to słono kosztowało.

    Jaaaaaaaaasne... Przyjdzie wituś z wrzaskiem "kontrola odbiorników -
    otwierać, bo wyważę drzwi!"

    > A ty oczywiście wykręcisz się sianem i powiesz, że było wiedzy z grup
    > dyskusyjnych nie czerpać.
    > Więc nie wciskaj innym ciemnoty, że jak zasłonisz gniazdo szafą to
    > abonamentu płacić nie musisz.

    Bo nie muszę. Sprzęt nie jest w stanie odbierać programów. Więc nie
    można założyć, że je odbieram. Czyli haraczu płacić nie muszę. CBDO