  • Data: 2006-09-03 22:35:49
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > c) Antena jest nie podłączona, programy są nie ustawione, a samo
    > ustawienie wieży uniemożliwia podłączenie anteny bez odsuwania szafy
    > (patrz uwaga końcowa)

    Ale urządzenie jest sprawne i po podłączeniu i ustawieniu umożliwia odbiór?
    Sorry, ale żebyś potem nie płakał.

    > To nie jest abonament tylko haracz.

    Jak zwał tak zwał.

    > Nie mam żadnego odbiornika w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    > programu.

    Jak wyżej.
    To że go nie podłączyłeś i nie ustawiłeś nie oznacza, że odbiornik nie
    jest w stanie uniemożliwiającym odbiór programu.
    Natychmiast nie musi oznaczać jednej sekundy ani pstryknięcia pilotem.

    W związku z tym na podstawie Art. 48 ust. 2 ustawy o
    > radiofonii i telewizji nie można domniemywać, że tych odbiorników używam
    > - ergo (na podstawie art.48 ust 1) nie można ode mnie pobierać haraczu RTV.

    Może ja jestem nieświeży, ale rozdział 7 jest uchylony.