  • Data: 2005-11-06 15:49:13
    Temat: Re: Kraweznik miedzy jezdniami
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że wyjazd z tego parkingu nie
    > jest traktowany jako droga, tylko jako włączanie się do ruchu.
    > Automatycznie wówczas musisz ustąpic pierwszeństwa.
    > Może właśnie to projektanci chcieli podkreslić.

    Być może, wtedy pozostałe byłyby traktowane jako normalne drogi. Moża ta
    jedna jest inna (krótsza, inaczej geometrycznie usytuowana). Ewentualnie
    ktoś sobie coś umyślił, nie dokończył i teraz się głowimy;) Może mieli
    zrobić oznakowanie, byłaby to linia bezwarunkowego zatrzymania, jeśli jest
    biała, może nie było materiałów do budowy dróg to krawężnikiem
    wykończyli;)...