  • Data: 2005-11-07 19:53:42
    Temat: Re: Kraweznik miedzy jezdniami
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Nov 2005 19:45:11 +0100, Fantom napisał(a):

    > Troche uszczegolowie : ta jedna z odnog prowadzi do parkingu przy sklepie,
    > pozostale do parkingow przy blokach. Ale ..... napisalem to w takim
    > kontekscie : jest u nas jedna 'nietypowa krzyzowka'. Mianowicie od prostej
    > drogi, odbiega w lewo druga. Glowna jest asfaltowa, a ta w lewo z polbruku.
    > Ale pomiedzy nimi jest taki wlasnie kraweznik. Przed ta krzyzowka stoi znak
    >: zakaz skretu w lewo. No i policja powiedziala jasno : ten znak nie dotyczy
    > tego skrzyzowania a nastepnego !! Gdyz tam jest ten kraweznik i to nie jest
    > droga tylko cos tam cos tam itp

    Droga brukowa (nie znalazlem definicji polbruku) powyzej 20 metrow jest
    droga twarda tak jak i asfaltowa. Ale chyba wiem o co chodzi - postaram sie
    zrobic zdjecie czegos takiego bo u mnie tak wyglada wjazd na osiedle - na
    osiedlu jest kostka brukowa oddzielona kraweznikiem od drogi publicznej,
    asfaltowej. Nie zmienia to faktu, ze u mnie osiedle opatrzone jest
    odpowiednim znakiem, przez co takie przeciecie drog nie jest skrzyzowaniem.