  • Data: 2005-11-06 23:12:30
    Temat: Re: Kraweznik miedzy jezdniami
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 22:18:42 +0100, Artur Golanski napisał(a):

> [...]

    (...)

    > Tu mamy raczej do czynienia z przecięciem dróg wewnętrznych.

    A co ja takiego powiedzialem? Jakie by one nie byly (byle tego samego typu
    ... np. droga twarda z droga twarda, gruntowa z gruntowa etc.) stanowia
    skrzyzowanie zgodnie z definicjami zawartymi w KD. Sa przecieciem drog w
    jednej plaszczyznie (o ile w naszych krajowych warunkach droga ma w ogole
    ksztalt zblizony do wycinka plaszczyzny :P)? Sa. Ani jedna ani druga nie
    jest droga twarda (najwyzej poltwarda bo sa wykonane z polbruku :) ).
    Stanowia zatem skrzyzowanie jako drogi o jednakowym 'stopniu twardosci' ...
    czy jakby tego nie nazwac.