    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <faDeK.505662$Lc1.74987@fx12.ams1>
    <627b498d$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <tCkfK.268486$Mih.132366@fx05.ams1>
    <627de4ea$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <lHDfK.620680$Lc1.142166@fx12.ams1>
    <627f6864$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%ZfK.276280$Mih.197884@fx05.ams1>
    <62808ec9$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <_NhgK.204634$sMg.41819@fx06.ams1>
    <xilazxrizs6h$.106z1fo1ll6i3$.dlg@40tude.net>
    <6282b0ac$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fnz0s0bvo5rs$.kgbiyy7kcb28$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 17 May 2022 09:29:07 GMT

    On 2022-05-17, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie uwierzysz, ale istnieją ludzie, dla których zdrowie i życie też mają
    > znaczenie. Trzeba to po prostu przyjąć.
    >
    > Minęły chyba ze dwa miesiące i dalej nie masz pomysłu, po co w raportach
    > naukowych - na które zresztą sam się powołujesz - podają skuteczność
    > przeciw hospitalizacjom i zgonom. Zapętliłeś się na 'przypadkach' i dalej
    > ani rusz bez resetu i upgrejdu oprogramowania.

    Tu się podepnę, bo wcześniej zapomniałem: moja 94ro letnia mama właśnie
    została zaszczepiona 4. dawką. Sama tego nie wykombinowała, więc musi
    być albo inicjatywa jej lekarza, albo jakaś inna odgórna (nie
    zapytałem). Czyli jednak szczepienia są kontynuowane żeby podnieść
    odporność. Trzecią dawkę miała 8 miesięcy temu. To tak apropos
    twierdzenia, że z jednej strony mówi się, że skuteczność siada, z
    drugiej, ze nie można się zaszczepić kolejną przypominającą.

    --
    Marcin