  • Data: 2022-05-18 18:49:14
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co Ci? Czy (de facto) nie postulujesz czasami, że zaraza nie
    > dotyczy m.in. Twojej grupy wiekowej? :) Nareszcie robią jak chcesz i
    > nadal niedobrze :)

    Mi to specjalnie nie przeszkadza (co innego gdyby szczepionka zapobiegła
    transmisji, to bym się domagał braku dysktyminacji mojej grupy). Chodzi
    mi tylko o to, że przekaz "naukowcy zalecają" podczas gdy tak naprawdę
    nie dopuszczaj się dla zdecydowanej większości 4 dawki jest...
    manipulacją na poziomie RT:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!