  • Data: 2022-05-18 05:11:12
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie spytales?
    > Bo gdzie moze byc odgórna - w jakims Domu Seniora.
    > Czy tam np sanatorium wymaga.

    Odgórna, nie że wymuszona, a że zainicjowana przez jakieś zewnętrzne
    ciało.

    > Albo zeby Pfizer zarobil :-(

    > zaraz zaraz ... to gdzies wrzesien 2021 wypadal - juz wtedy mozna bylo
    > 3-cia dawke przyjac?

    No na to wygląda, chyba, że się jej coś pokapućkało, ale tak coś chyba
    było wtedy o ile sam dobrze pamiętam.

    > No jak nie mozna, jak mozna.
    > Jak widac - mozna juz 4-ta dawką sie zaszczepic.
    >
    > Na razie osoby 80+
    > https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/czwarta-dawka-dla-
    seniorow

    > I tylko tak sie zastanawiam
    > "Ministerstwo Zdrowia zaleca szczepienie tym samym preparatem, który
    > był podany danej osobie przy pierwszym szczepieniu przypominającym."
    >
    > Naprawde lepszy ten sam, czy moze jednak inny?

    Pewnie nie chcą na staruszkach eksperymentować. Badania, które
    wykazywały większą skuteczność takich mieszanych układów nie wiem na
    jakiej były robionej grupie wiekowej, ale pewnie nie na dziadkach.

    > Ale przeciez my o czym innym mowimy ... to kiedy kolejna dawka?
    > Mamy sie co 2 miesiace szczepic?
    >
    > W sumie - jakby byla taka potrzeba, to czemu nie ...

    No owszem. Albo siedzisz w domu i komunikujesz przez śluzę.

    --
    Marcin