  • Data: 2022-05-04 13:27:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 13:15, Kviat napisał:

    > Bo nie było lekarstwa na covid.

    mamy takie samo jak na inne przeziębienia i grypopodobne.

    > Poziom ignorancji level master.

    wiem, i trwasz w tym - nie musisz się chwalić

    > Bredzisz jak potłuczony.
    > Gdzie był zakaz leczenia objawowego?
    > Kto tego zabraniał?

    zakaz używania leków, które były stosowane w leczeniu schorzeń
    grypopodobnych było w wielu krajach, jeśli tylko był dodatni wynik
    testu. Wtedy nakazywano leczyć co najwyżej panadolem...

    > To, że kilku oszołomów upierało się leczyć covida lekami na grypę, to
    > inna sprawa, w tym amantadyną, która ma poważne skutki uboczne.
    > Więc taki zakaz był jak najbardziej uzasadniony.

    jprdle - dalej te idiotyzmy powtarzasz?

    > https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-niczym-gryp
    a-prof-pyrc-mowi-o-tym-kiedy-wrocimy-do-normalnosci-
    wideo#

> [...]
    > normalności, to kraje, które przygotowywały się na to od miesięcy.
    >
    > - Tam jest to efekt przemyślanej strategii prowadzonej już od wiosny
    > 2021 roku, mówię tu o strategii szczepień. Więc tam sytuacja jest
    > troszkę inna, u nas mamy rozdzielenie się dwóch krzywych, które można
    > przypisywać częściowo łagodniejszemu wariantowi, częściowo temu, że 57
    > proc. społeczeństwa się zaszczepiło, a częściowo temu, że duża część
    > społeczeństwa chorowała, co nas kosztowało od 100 do 200 tysięcy zgonów
    > - tłumaczy prof. Pyrć i dodaje, że u nas ogłoszenie końca pandemii jest

    tak samo jak grypą nie jest cała masa innych grypopodobnych przeziębień,
    a jednak leczy się je tak samo. I powtarza kłamstwa, no ale co się
    dziwić...

    --
    http://zrzeda.pl