    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6268cf86$0$486$65785112@news.neostrada.pl> <t4b5fl$tdu$1@gioia.aioe.org>
    <62691e0e$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t4b93a$p24$1@gioia.aioe.org>
    <62692c32$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <t4bco9$i8f$1@gioia.aioe.org>
    <62693b54$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <X6kaK.803315$xr1.797413@fx02.ams1>
    <626a1384$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <4YvaK.291041$2OB.80623@fx09.ams1>
    <626ab9a2$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <keFaK.118630$sMg.20199@fx06.ams1>
    <626b72a3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <6P_aK.38125$ep1.36574@fx03.ams1> <t4nv76$t54$1@gioia.aioe.org>
    Date: Mon, 2 May 2022 20:51:48 +0200

    On Mon, 2 May 2022 08:54:30 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Bo przyniósł głównie straty i problemy (zarówno ekonomiczne jak i zdrowotne)

    > lockdown to niezgodny z nauką sposób na radzenie sobie z chorobami dróg
    > oddechowych.

    No jak nie - kwarantanna jest nieznana?

    No moze w odniesieniu do chorob drog oddechowych, bo ogolnie to jednak
    znana.

    > Podobnie jak socjalizm, tym razem też przyniósł więcej
    > szkody niż pożytku.

    No ale jakby nic nie robic ... przy ilu ugiąl sie Johnson, a kiedy
    Szwecja?

    Bo ja zaryzykuje stwierdzenie, ze byloby u nas ze 150 tys zgonow,
    a potem juz szczesliwosc.

    > hmmm... przy IFR 0.14% - nawet jeśli jest róznica (choć z pewnych
    > względów powątpiewam, ale przyjmijmy, że jest), toma to marginalne
    > znaczenie. Gdzieś widziałem obliczenia, że dla osób w mniejszym wieku
    > większe jest p-stwo na śmiertelnego NOP-a niźli na śmierć z powodu C19...

    a gdzies tam straszyli, ze coraz mlodsi schodza.
    Przy czym te wyliczenia widziales dla owczesnego poziomu epidemii,
    a jak puscic na zywiol ... ja obstawiam, ze byloby 30 mln zakazonych,
    moze nawet 38 mln.

    A z kolei NOP ... sa jakies ciezkie przypadki w Polsce znane?

    > inna alternatywa - żyć normalnie.

    Szczeliwie to choroba o malej smiertelnosci ... jakies 0.5% ?

    J.