  • Data: 2022-04-29 17:06:04
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Apr 2022 16:44:49 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > w lombardii było kilka przyczyn - jedna z nich to, że jest tam
    > nadreprezentacja domów spokojnej starości,

    Na pewno? Tylko w Lombardii Wlosi dlugo zyją?

    > dodatkowo wytyczne z wuhan
    > a'propos sposobu leczenia i kwarantann przyczyniły się do niewłaściwego
    > leczenia i niewystarczającej obsługi.

    A tak moze bardziej kontretnie, to co Wuhan zalecał?

    > Zauważ, że w innych regionach
    > Włoch tego nie było - jak pisałem - latem spotkałem rodzinę
    > włosko-polską i sobie ucieliśmy pogawędkę, w jego regionie nie znał
    > wtedy nawet jednej osoby chorej.

    No wlasnie. Nie bylo chorych, to nie mozna zrzucic na lepsze sposoby
    leczenia.

    Po prostu - w inne rejony Chinczycy nie przywlekli wirusa,
    a lockdown/kwarantanna zapobiegly szybkiemu rozprzestrzeniu tego z
    Lombardii, a pewnie bardziej z paru miast.
    Ale jakby puscic na zywiol ... to w calym kraju 14 razy ?

    > no jak masz dostawy żywności to masz już kontakt i znowu zaczynamy od
    > początku....

    moze zostawic pod drzwiami ...

    > O pomocy lekarskiej itd nie wspominam, bo musisz izolować
    > wszystkich - jeśli pozwalasz rodzinom razem, to musisz wydłużyć czas, a

    No niestety - osobnego mieszkania dla kazdego sie raczej nie znajdzie.

    > jeśli tych osób będzie za dużo, to w zasadzie możesz lockdownu nie
    > robić, bo wracamy do punktu wyjścia. Rozumiesz?

    Rozumiem, dlatego wspominam o rozwiazaniu w miare totalnym.

    Tylko, ze w praktyce jest bezsensowne, bo nie zamkniesz wszystkich
    krajow na raz. I jak widac - bedą przynosic przez pare lat.
    Zobaczymy czy 2.5 roku wystarczy ... chyba nie, nie wyginie wirus
    przez to lato.
    Ale moze te wczesniejsze grozne mutacje wyginą ... tylko ciekawe czemu
    - szczepionka czy omikron i naturalna odpornosc.

    J.