  • Data: 2022-04-30 09:18:13
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie dokładnie po tym samym miejscu. Trafi się jakiś większy kamień i
    > bez paliwa może być różnie :)

    Samochody poniżej pięćdziesiątki dobrze przez kamyczki i dziury
    przejeżdzają:P

    > Musielibyśmy ustalić konkretnie, do których i czy czasami nie pracują w
    > ramach grantów od Szumowskiego.

    Nieweażne:P To tylko figura reteroyczna. I tak nie napiszesz i tak nie
    dostaniesz odpowiedzi. Ma pokazać, że dalej jest mityczny naukowy
    konsensus a ty pytając jesteś szurem:P

    > Jeśli nadal działa a nie ma działającej lepiej na wariant obecny to czy
    > Ty masz tu jakiś lepszy pomysł?

    A dlaczego nie ma? Technologia jest, wmRNA się o wiele prościej
    updejtuje. Ja wiedzę trzy możliwości:

    - z jakiegoś obiektywnego powodu nie wychodzi.
    - a po co fajzer miałnby to robić skoro mamy zakontraktowane stare i
    dalej sobie je produkuje i sprzedaje na przukład nie potrzebującej ich
    polsce z nie 15 dolców za sztukę? Co więcej umowę ma właśnie na te, a
    jakją rozwiąże i będzie chciał podpisać nową, to kliejnci już nie będą
    chcieli:P
    - jak jest dopuszczana zmiana szczepionki na grypę? Updejt preparatujest
    pewnie jakoś wpisany w procedury dopuszczające - może w trybie
    przyspieszonym takiej możliwości nie ma?

    1 - Jednym zdaniem dlaczego tej zupdejtowanej szczepionki nie ma?

    2 - No i nie jest prawdą, że obecna działa. Zadaniem szczepionki z
    definicji jest zapobieganie zachorowaniu. Lżejszy przebieg to tylko
    nagroda pocieszenia - nie zepchniesz nią epidemidodefenywy a taki jest
    cel szczepionek,

    3 - nie, nie zaleca się obecnie szczepień tą szczepionką. Ci co chcą się
    szczepić i tak generalnie nie mogo, bo nie ma rekomendacji do czwatrej
    dawki. Czyli defacto zaleca się nieszczepom:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!