  • Data: 2022-04-30 11:35:10
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2022 o 12:03, Olin pisze:

    > Porównywanie danych dla jednego tygodnia to pospolite foliarstwo.

    No chyba że na grafice reklamowej ue to wtedy tak:P

    > Tu masz wzorzec dla UE i okresu 1.09-28.12.2021:
    > https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view

    Jak już chcesz porównywać, to weż obetnic całość omicrona - cyli gdzieś
    tak do końca listopada. No tylko że wtedy to porównujesz poza falami,
    więc w sumie niewiele z tego wynika.

    > Nie wiem, kto stawiał UK jako wzór, raczej nie ja, bo PL ma obecnie 59.09%
    > zaszczepionych, a UK 72.92%; do Portugalii im daleko.

    No sam chciałeś porównywać ciągle UK i BG - w kńcu porównałem a tu taki
    nomen omen kwaitek.

    PS - portugalnia też z nami obecnie przegrywa na zgony:P Co takiego się
    stało, że nagle dane są złe? :P

    > Istota sprawy jest taka, jak już powyżej napisałem. Wyciąganie wniosków na
    > podstawie danych dla dwóch krajów jest dobre dla foliarzy. Im większa próba
    > tym większa istotność statystyczna.

    Przypomnij proszę, kto za każdym razem zmieniał temat na "a wyjaśniłeś
    już fenomen UK i BG?" :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!