  • Data: 2022-05-02 08:54:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2022 o 01:48, Marcin Debowski napisał:

    > Skąd wiesz, że noe przyniósł, nawet przy kiepskiej organizacji?

    Bo przyniósł głównie straty i problemy (zarówno ekonomiczne jak i zdrowotne)

    > Powtarzasz te tezy, ale naprawdę trudno czuć się przekonanym, że
    > lokdałny raz były niepotrzebne, dwa, że problem był z lokdałnami, a nie
    > z ich organizacją. Poczta to zupełnie nieprzydatna instutucja bo Sasin
    > przeebał z jej pomocą 70M na wybory, które się nie odbyły.

    lockdown to niezgodny z nauką sposób na radzenie sobie z chorobami dróg
    oddechowych. Podobnie jak socjalizm, tym razem też przyniósł więcej
    szkody niż pożytku.

    > No i co z tego, skoro jeśli się zaszczepił to ma dużo większe szanse na
    > przeżycie czy wyjście z ewentualnej choroby bez większych problemów?

    hmmm... przy IFR 0.14% - nawet jeśli jest róznica (choć z pewnych
    względów powątpiewam, ale przyjmijmy, że jest), toma to marginalne
    znaczenie. Gdzieś widziałem obliczenia, że dla osób w mniejszym wieku
    większe jest p-stwo na śmiertelnego NOP-a niźli na śmierć z powodu C19...

    > Lepiej było nie szczepić skoro nie ma innej alternatywy?

    inna alternatywa - żyć normalnie.

    > Skąd wiesz?

    wiele badań na to wskazuje i były w wątkach podawane.

    > Nie bierzesz czasami za wypowiedzi naukowców polityczno-mediale
    > publikacje? Jeśli nie, to walnij jakąś publikacją naukową gdzie
    > kategorycznie się twierdzi, że te szczepionkui będą miały trwałość na
    > lata i będą chronić przed transmisją.

    problem w tym,. że te polityczno medialne publikacje zaczęły pojawiać
    się w czasopismach typu Lancet...

    > Musiałbyś chyba poszukać głębiej. O to co w mediach to pretensje do
    > mediów, polityków i innych manipulatorów-oportunistów.

    > Akurat nie kojarzę niczego podobnego. Wręcz kojarzę art. gdzie mówiono,
    > że można się spodziewać, że stanie się jak z grypą sezonową.

    Jak nie, sam byłem za sam pomysł porównania z grypą objechany z góry na dół

    > Nie jak każda inna, jak te na grypę.

    ale jakby była traktowana jak te na grypę, nie zostałaby dopuszczona w
    trybie specjalnym...

    > Nb. jak Ty dajesz radę z antybiotykami i ich fatalną skutecznością,
    > która wymaga wielokrotnego podawania przez kilka dni lub tygdni? Czy
    > rozsądna osoba w ogóle powinna godzić się na więcej niż jedną dawkę? :)

    wiesz, przy np antybiotyku - kuracja jest znana, znane są ew problemy
    jakie może wywołać ect, w przypadku nieprzebadanych prawidłowo
    substancji podawanych jako szczepionki tak nie jest.

    > Tym nie mniej, teraz, jak już się douczyłem, to akceptuję ten prosty
    > fakt, że najwyraźniej to co mamy, czy przy kowidzie, czy przy grypie, to
    > jest to, na co obecny stan nauki pozwala. I choć nie jest idealnie to
    > jednak w wielu aspektach skutecznie. Nadal więc nie rozumiem co Ci te
    > szczepionki zawiniły skoro ocaliy setki tysiące osób, przed śmiercią i
    > ciężką chorobą.

    Czy ocaliły, to się okaże, a może przyczyniły się do śmierci innych.
    Dodatkowo ktoś chciał zmuszać wszystkich do tego by się nimi szczepić,
    przy braku jednoznacznych dowodów na skuteczność w celu wyrugowania wirusa.

    --
    http://zrzeda.pl