  • Data: 2022-04-30 11:14:01
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem skąd czerpiesz te dane, ale w kwietniu 2020 gdy zrobiło się
    > ponad 1000 przypadków na dzień spanikowali i wprowadzili ostry lokdałn.
    > Trwał on do lipca i ograniczył ilość zarażonych do jakiś 100 dziennie.

    To ja napiszę że wedle mojej szurskiej strony z gov.uk w nazwie badana
    przesiewowe wykazywały antyciała N i S na poziomie 18,7% przechorowało
    97,9 miało antyciała N czyli w jakis sposób się zetknęli - przechorowali
    lub się zasczepili. Obecnie S jest na tym samym poziomie N na 45% co
    znaczy że właśnie tyle przechorwało.

    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
    uploads/system/uploads/attachment_data/file/1072064/
    Vaccine-surveillance-report-week-17.pdf

    Strona 41

    Jak widać linia dość wyrównana i żadnych dramatycznych zmian w zmian nie
    widać - jeśli można jakiś wniosek wyciągnąć, to powoli rośnie w poza
    sezonami a szybciej w sezonie i tyle. Przypomina z grubsza "cumulative
    cases" z tym że tamta jest obecnie na 22M czyli 33% populacji. Według
    antyciała mamy 45%, więc znaczy to też że przynajmniej w UK liczba
    oficjalnych przypadków jest zaniżona w stosunku do rzeczywistych
    nieznacznie czyli gdzieś o 1/4.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!