  • Data: 2022-04-30 02:51:10
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > ;) ale jedziemy tą samą drogą:P

    Ale nie dokładnie po tym samym miejscu. Trafi się jakiś większy kamień i
    bez paliwa może być różnie :)

    > No jak nie, jak tak:P "Pisałeś już do tych naukowców że się mylą?"

    Musielibyśmy ustalić konkretnie, do których i czy czasami nie pracują w
    ramach grantów od Szumowskiego.

    > A jednak z jakiegoś powodu uważamy że szczepienie się na covid
    > szczepionka na 4 warianty wstecz jest dobrym pomysłem...

    Jeśli nadal działa a nie ma działającej lepiej na wariant obecny to czy
    Ty masz tu jakiś lepszy pomysł?

    --
    Marcin