    Date: Thu, 21 Apr 2022 06:38:23 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <xHU5K.219244$Xa1.89529@fx10.ams1>
    <62581e05$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <Zyp6K.403928$Lc1.136150@fx12.ams1>
    <625a61cc$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <PiK6K.224905$Xa1.208839@fx10.ams1>
    <625bb11a$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <Yk17K.84034$F4h.66553@fx07.ams1>
    <625d1071$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <mR97K.577747$sb1.170612@fx11.ams1>
    <625d45dc$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Em7K.396342$F_q1.163905@fx01.ams1>
    <625e3a7c$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <fm18K.580204$sb1.421047@fx11.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Bo jesteś osobą społecznie odpowiedzialną, czyli zapewne należysz do
    > 10-20% społeczeństwa :)

    Ja? Daj spokój - ja jestem szurem, nieodpowiedzialnym rozsadnikiem i
    ruską onucą:P

    > Czyli konkrenie kto? Niezaszczepieni? :)

    No tak statystycznie wychodzi, że antyszczey są jednak statystycznie
    mniej ogarnięte życiowo... Przynajmniej w polsce.

    Tak jak pisałem - ja się szczepie i po prostu testów (oficjalnych)
    unikałem bo po co mi wiezienie bez wyroku? Sama procedura testu to
    dwa-trzy dni aresztu - po co mi to jak moge zapłacić 20PLN i zrobić test
    w cywilizowany sposób?

    > Babcie i dziadkowie, są zaszczepieni,
    > chorują częście, uniknąć kontaktu z lekarzem łatwo nie mogą.

    Babciom i dziadkom bardzo skutecznie unikano kontaktu z lekarzami...
    Wielu z nich od tego umarło, wielu jeszcze umrze. No ale już nie na
    kowid więc spoko - to jest cena jaką minister jest w stanie ponieść. Tym
    bardziej że jest bezkarny i go nie zawieszą:P

    > A też, czy czasami nie jest tak, że jednak dla dużej grupy społecznej
    > kwarantanna nie jest czymś porządanym i sobie z chęcią na nią pójdą? :)

    W sumie.... Myślisz że tam pokłuci są nadreprezentowani? Im bardziej się
    zastanawiam, tym bardziej dochodzę do wniosku że jeśli jakaś grupa jest
    napreprezentowana wśród przetestowanych to właśnie nieszczepy:P

    > Mam o tyle wątpliwości, że nie są oni w próżni, więc jak się ktoś
    > nadzieje to Miecio z Januszem i Karyną będą już wiedzieć. Natomiast te
    > babcie i dziadkowie... to nie jest małą grupa, a jest wysoce
    > wyszczepiona. Dodatkowo bardziej podatna na zarażenie.

    Dlaczego bardziej podatna na zakażenie? Przecież mają znacznie mniej
    kontaktów? No i jak ci tłumaczyłem - dziadków i babcie dość skutecznie
    odizolowano od lekarzy. Jak zresztą wszystkich - nawet z abonamentem
    ciężko się do lekarza zapisać.

    > Mogłoby tak być, gdyby ludzie żyli w izolacji i chorowali z raz do roku.
    > No i jeszcze mamy właśnie geriatrię.

    Ale w czym problem pójśc do apteki po test, zamiast gdzieś do punktu
    testów i mieć co najmniej dwa dni aresztu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!