  • Data: 2022-03-29 01:36:29
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale to były działające szczepionki. Zapobiegały zachorowaniu a więc
    > zmniejszały R.

    Nb. czy wiadomo dlaczego te na covid tak szybko tracą na skuteczności?
    To chyba nie tylko mutacje?

    > Dokładnie o to.

    No to nie tyle mutują w łagodniejszą stronę, co mutacje mniej zjadliwe
    mają większe szanse na przetrwanie.

    > Ale dalej ten bardziej zarażliwy a mniej zjadliwy pozaraża więcej.

    No chyba, że od zarażenia do śmierci upłyną miesiące. Taki HIV to by
    była jaka kategoria?

    --
    Marcin