  • Data: 2022-03-29 09:47:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2022 o 19:28, Shrek pisze:

    > Mistrzu - dla ustalenia uwagi - nie twierdzę, że szczepionki są
    > niebezpieczne. Twierdzę tylko że kviatek robi kurwę z logiki, że nie da
    > się absolutnie przewidzieć skuteczności szczepionki za dwa miesiące,

    To, że czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że to jest nielogiczne.
    Tłumaczyłem ci to już na tyle sposobów, że dziecko by ogarnęło.
    Domagasz się przewidzenia skuteczności szczepionki na nieistniejące
    jeszcze warianty wisusa.
    Jak chcesz to zrobić?

    > za to doskonale da się przewiedzieć jej bezpieczeństwo za 10 lat.

    Tak. Bo wiemy z czego jest zrobiona szczepionka i co się z nią dzieje z
    tymi składnikami w organizmie człowieka, niezależnie od tego, czy jest
    skuteczna 100%, czy nieskuteczna.
    Jakich skutków ubocznych po 20 latach się spodziewasz? Otyłości po
    cukrze zawartym w szczepionce?
    Tylko nie wyjeżdżaj mi tutaj z szurskimi bajkami o modyfikowaniu dna, bo
    to co się dzieje z mrna też wiadomo.

    > Więc tak - nic nie wskazuje, żeby były niebezpieczne. Ale może się
    > zdarzyć.

    Co się może zdarzyć?

    > Już się w przeszłości zdarzały poważne nopy nie wychwycone w
    > badaniach klinicznych i to nie w ścieżce przyspieszonej.

    Nie. Nie zdarzały się.
    Po prostu robisz kurwę z logiki pisząc o NOPach i równocześnie o
    "przewiedzieć jej bezpieczeństwo za 10 lat". I robisz to celowo.

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/czy-po-podaniu-sz
    czepionek-przeciw-covid-19-moga-wystepowac-odlegle-d
    zialania-niepozadane/

    "Nie znam precedensu długoterminowych działań niepożądanych
    występujących po podaniu szczepionek, np. po 5 lub 10 latach" powiedział
    prof. Paul Offit, Dyrektor Vaccine Education Center w Szpitalu
    Pediatrycznym w Filadelfii, członek Komitetu Doradczego ds. Produktów
    Biologicznych (VRBPAC) w FDA."

    https://www.doz.pl/czytelnia/a16416-Szczepionka_prze
    ciw_COVID-19._Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugote
    rminowych_skutkow_ubocznych

    "Ponieważ tak wiele osób przyjęło już szczepionkę przeciwko COVID-19, w
    rzeczywistości mamy znacznie więcej danych dotyczących bezpieczeństwa
    niż w przypadku jakiejkolwiek innej szczepionki."

    (To ostatnie to w kontekście twojego wyśmiewania twierdzenia naukowców,
    że szczepionka przeciw covid jest najlepiej zbadaną w historii.)

    Napisałeś do nich, że nie mają pojęcia o czym piszą?
    I co ci odpowiedzieli?

    Pozdrawiam
    Piotr