  • Data: 2022-03-29 10:53:10
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Mar 2022 23:36:29 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nb. czy wiadomo dlaczego te na covid tak szybko tracą na skuteczności?
    > To chyba nie tylko mutacje?

    Nie bylbym pewien.
    Omikron jakis ogolnie bardziej zarazliwy, i na stare szczepionki
    odporny, to moglo sie nalozyc na wyniki badan, ktore nie sprawdzaly
    dokladnie mutacji.

    Ale ale ... jesli szczepionka produkuje zewnetrzne bialko S wirusa,
    to co - w omikronie go nie ma ?

    > No to nie tyle mutują w łagodniejszą stronę, co mutacje mniej zjadliwe
    > mają większe szanse na przetrwanie.

    Tylko ze fachowcy cos tam mowią, ze mutacje wirusa sa czeste i
    przypadkowe, wiec jak wszyscy beda nosic omikrona, to bedzie duzo
    mutacji, i niekonieczne w łagodniejszą strone.

    > No chyba, że od zarażenia do śmierci upłyną miesiące. Taki HIV to by
    > była jaka kategoria?

    Dokladnie. Wolno atakuje, pozno ma objawy - wiec kwarantanna nie
    pomoze.

    A swoja droga ... czemu jeszcze nie ma szczepionki na HIV?

    Nie da sie, decydentom nie zalezy, czy fachowcy od mRNA juz pracują ?

    J.