  • Data: 2022-03-29 11:53:00
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Mar 2022 14:24:26 +0200, Olin wrote:

    > Ale Shurek poważa tylko skuteczność szczepionek na zakażenia i
    > zachorowania. Wiem, bo już o tym z nim dyskutowałem.

    Nie tak, ze tylko to powazamy, tylko po prostu byly nowe statystyki,
    o w miare widocznym wyniku - nowe zakażenia atakuja zaszczepionych
    i nie zaszczepionych po rownow.
    Byly, bo teraz nie potrafie znalezc na szybko - czyzby MZ ukryło/woli
    sie nie chwalic?

    A skoro tak wygladaja nowe zakazenia, to rodzi sie pare pytan:
    -co sie stalo z tą deklarowaną 95% skutecznoscią szczepionek?
    -czy ona w ogole kiedykolwiek była?
    -czy "dzieki szczepieniom zwalczymy pandemie" ?
    -jaki sens maja paszporty szczepionkowe, restrykcje dla
    niezaszczepionych, itp.

    A jesli chodzi o zgony - przypominam, ze sprawa sie zaczela,
    gdy ktos (poslowie z Konfederacji?) zauwazyl, ze ilosc zmarlych
    "z covid" wsrod zaszczepionych, to 30%.
    Czyli cos ta szczepionka daje ale malo.

    >W dodatku ochrona ma być dożywotnia.

    A jakiej sie spodziewales?
    A teraz co - co 3 miesiace sie bedziemy szczepic?

    To moze wcale sie nie szczepic - postawic na naturalne zakażanie i
    naturalną odpornosc ...

    > Pytałem przy okazji, dlaczego w podlinkowanych przez niego raportach podają
    > również skuteczność na hospitalizację, zgony i transmisję, ale jakoś
    > pominął tę kwestię.

    Dane mamy jakie mamy.
    Nawet jak niektore sa lepsze, to z reguly z innych krajow,
    nie wiadomo jak robione, czesto bez podzialu na mutacje, itp ..

    J.