  • Data: 2022-03-29 12:24:26
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2022 o 11:53, J.F pisze:

    > A skoro tak wygladaja nowe zakazenia, to rodzi sie pare pytan:
    > -co sie stalo z tą deklarowaną 95% skutecznoscią szczepionek?

    To jest pytanie, na które nie ma odpowiedzi i nigdy nie będzie, dlatego
    nie musisz zapisywać sobie przy monitorze żeby nie zapytać o to samo za
    tydzień.

    > -czy ona w ogole kiedykolwiek była?

    A czy cokolwiek kiedykolwiek było?
    Świat to tylko złudzenie.

    > -czy "dzieki szczepieniom zwalczymy pandemie" ?

    Tego nie wiedzą nawet najwięksi filozofowie.

    > -jaki sens maja paszporty szczepionkowe, restrykcje dla
    > niezaszczepionych, itp.

    Słuszne pytanie. Od zawsze wiadomo, że najlepiej trędowatych wywozić na
    bezludne wyspy i o nich zapomnieć, zamiast wprowadzać restrykcje dla
    wolnych i zdrowych ludzi. To wręcz niesłychane, żeby wolnym i zdrowym
    ludziom pogarszać komfort psychiczny przez takie duperele.

    > A jesli chodzi o zgony - przypominam, ze sprawa sie zaczela,
    > gdy ktos (poslowie z Konfederacji?) zauwazyl, ze ilosc zmarlych
    > "z covid" wsrod zaszczepionych, to 30%.

    Tak. Oczywiście.
    Tylko znowu zapomniałeś zapisać sobie przy monitorze o co chodziło.
    I dlatego teraz nie pamiętasz. Gdzieś dzwoni, ale nie wiesz gdzie.

    > Czyli cos ta szczepionka daje ale malo.

    I właśnie dlatego naukowcy i lekarze cały czas zachęcają do szczepień.
    Bo mało daje.
    To logiczne.

    > A teraz co - co 3 miesiace sie bedziemy szczepic?

    Niedziałającą szczepionką? Oszalałeś?

    > To moze wcale sie nie szczepic - postawic na naturalne zakażanie i
    > naturalną odpornosc ...

    Tak. Właśnie tak powinieneś zrobić.

    > Dane mamy jakie mamy.
    > Nawet jak niektore sa lepsze, to z reguly z innych krajow,
    > nie wiadomo jak robione, czesto bez podzialu na mutacje, itp ..

    Oczywiście, że wiadomo. Przy piwie wróżąc z fusów po kawie. A te
    nieliczne podające dane z podziałem na mutacje, to tylko wtedy, gdy
    naukowcy piją mleko. A że niewielu naukowców lubi mleko i częściej piją
    piwo i kawę, więc częściej są te bez podziału na mutacje.
    Zapisz to sobie przy monitorze, bo za tydzień itp.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr