  • Data: 2022-03-29 13:01:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2022 o 11:54, J.F pisze:

    > Ale sprawdzone przez tysiaclecia.

    A ilu ludzi przez te tysiąclecia sprawdziło te orzeszki?
    Bo widzisz, obecnie mamy coś z 7,5 mld ludzi.
    A na szybko wyguglałem, że ktoś oszacował, że od 50000 roku pne do
    dzisiaj na Ziemi przewinęło się jakieś 100 mld w sumie.
    Czyli dzisiaj żyje ok. 7% wszystkich do tej pory żyjących ludzi.

    Na szybko też wyguglałem, że do września 2021 co najmniej jedną dawkę
    szczepionki przyjęło 25% ludzi na świecie.
    Czy wszyscy wcześniej żyjący mieli dostęp do orzeszków? Albo do
    ziemniaków, które w Europie pojawiły się dopiero w XVI w ne.?

    Wiem, że lubisz takie zagadki, więc na pewno coś wymyślisz.

    > I wiadomo, ze niektorych zabijaja.

    Ale mogę założyć, że jak wczoraj jadłem orzeszki, dzisiaj jadłem
    orzeszki, to jutro też nie umrę od orzeszków?
    Czy nie mogę?

    > A jakby ci jakies nowe orzeszki do sklepow rzucili ... to skad wiesz,
    > ze cie nie zabiją?

    Przecież to oczywiste. Bo są bez recepty.
    (to był sarkazm, tłumaczę, bo wiem że ty i jeszcze kilku twoich kolegów
    tego nie łapiecie)

    I jest gorzej niż myślisz. Jeden orzeszek od drugiego orzeszka z tej
    samej paczki różni się bardziej, niż dwie fiolki szczepionki z dwóch
    różnych partii wyprodukowanych z kilkumiesięczną różnicą.
    Te dwa orzeszki z jednej paczki mogą nawet pochodzić z różnych
    plantacji, na których używają różnego gówna (czy czego się tam używa do
    orzeszków) do nawożenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr