    Date: Sun, 27 Mar 2022 19:30:02 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t1c7n7$115j$1@gioia.aioe.org> <t1cki3$1eip$1@gioia.aioe.org>
    <118cbz7i0fst$.nql55eszt8p6.dlg@40tude.net> <t1ep34$v79$1@gioia.aioe.org>
    <623aedaa$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b1db2$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b2ae9$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <arq3u9980cru$.4ie72gpe0qlb.dlg@40tude.net>
    <16gelbv4x1hp0$.zxkvyqyv0lml.dlg@40tude.net>
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Xz%J.7954$3b1.5450@fx14.ams1>
    <623eceeb$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <t1p5ki$d9f$1@gioia.aioe.org>
    <62405b4b$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <t1q3g0$oep$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 18:30, Kviat pisze:

    > Podajesz jakieś dziwne dane, że od 0-10% skuteczności, nie wiem czy to
    > sobie wymyślasz, czy obserwujesz przez okno, bo źródłem nie chcesz się
    > pochwalić i na tej podstawie wyciągasz wniosek (w zasadzie nie wiem na
    > jakiej podstawie...), że szczepionki nie działają.

    Czymaj:

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    Tylko nie pytaj które masz kliknąć - za pierwszym razem jak ci tego
    linka wystawiłem to był week 5. Teraz otwórz sobie najnowszy. Strona
    szósta, kółeczka na wykresie na osi x 25+

    > Data: 24.03.2022 (to dla porządku, że to nie coś starego)
    >
    > Dla ułatwienia: rozdział na temat skuteczności szczepień od strony 22.
    >
    > I żebyś znowu nie narzekał, ze to w obcym języku:
    >
    > Podstawowe szczepienia
    > Szacowana skuteczność szczepionki w porównaniu z hospitalizacją

    Ale zdajesz sobie sprawę, że skuteczność szczepionki zwykło się
    definiować przeciw zachorowaniu i dokładnie tą definicję zastosowanio
    przy ocenianiu szczepionek o których teraz mówimy? Więc nie rób peweksu
    tylko porównuj te same wielkości.

    Więc jeszcze raz - po 25 tygodniach 0-10%. Takie są dane. Mówiąc po
    ludzku, po pół roku skutecznośc szcepionki jest _przeciw_zachorowaniu_
    ... homeopatyczna.

    > Jeszcze raz.
    > To, że skuteczność spada z czasem, a nawet jeśli się upierasz do tych
    > 0%, to jest ewidentny dowód na to, że szczepionki działają zanim ich
    > skuteczność spadnie, bo to nie jest tak, że skuteczność z czasem spada z
    > zera do zera.
    >
    > Nie ogarniam, co w tym jest takiego trudnego do zrozumienia?

    I tak narodziła się nowa definicja skuteczności szczepionki. Skoro
    skuteczność spadła do zera, to znaczy że szczepionka jest skuteczna, bo
    skoro spadła do zera, to znaczy że miała skąd spadać. Weź już się nie
    ośmieszaj. Dane są jasne - szczepionka po pół roku jest absolutnie
    nieskuteczna przeciw infekcji, transmisji i zachorowaniu. Wpływa na
    ciężkość przebiego u szansę zgonu. Wniosków jest kilka:

    1- Jak jesteś w grupie ryzyka to warto zawsze!
    2- Jak nie jesteś to niby warto, ale w praktyce to bez znaczenia,
    3- Jak myślisz, że uratujesz babcie, to nie - babcia niech czyta punkt 1
    ty 2.
    4- Ponieważ nie wpływa na transmisjie i zachorowanie, nie wpływa też na
    rozwój epidemii. Więc nie ma podstawa do zmuszania ludzi - ryzykują
    tylko własnym zdrowiem i życiem i przez nich babcia nie umrze ani z tego
    powodu że się nie zaszczepią nie pozarażają innych.

    Nara.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.