  • Data: 2022-03-08 10:38:58
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Mar 2022 17:22:19 +0100, J.F napisał(a):

    > Minister podawal ilosc nowych zakazen czy zachorowan?

    Hail Fiutin!

    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761
    https://dane.gov.pl/pl/dataset/2582,statystyki-zakaz
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    Ja widzę słowo "zakażenia". Mam coś z oczami, czy były linki do jakiejś
    innej strony?

    > Hipotezy rozne moglem stawiac.
    > Jedna musze przeliczyc .

    Nie mogę się doczekać na wyniki. Żebyś tylko znalazł czas.

    > Po analizie danych z roznych krajow i fal, gdzie nie widac zadnego
    > jednolitego trendu ..

    Ja tam widzę:
    https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view

    > Co by nie mowic, to wydaje sie, ze poziom opieki lekarskiej powinien
    > miec wplyw na poziom smiertelnosci Covid.
    > I dalej sie wydaje, ze roznie jest w "zaborach", ale moze sie myle.

    No to najbardziej przez komunę ucierpiała Belgia, a Rumunia mniej niż
    Francja i Szwecja:
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view
    Po szczepieniach w sposób niewytłumaczalny dla foliarzy wszystko się
    pozmieniało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek