  • Data: 2022-03-10 13:43:21
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Mar 2022 13:12:57 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    >
    > Mogę ale nie skoreluję, bo sam zrobisz to bez porównania lepiej.

    > Znaczy się, można umrzeć bezobjawowo i bez testu nie wiadomo, czy człowiek
    > żyje?

    Wiadomo, ze nie zyje, ale nie stwierdza sie, ze byl ofiarą Covid.

    Choc tu akurat Bułgaria ma wysoką smiertelnosc, to widac stwierdzili.
    A przeciez nie podejrzewam, ze bogate kraje testów nie robią :-)

    > Jaki to czynnik? Grubość folii?

    No ba, jakbym wiedzial jaki, to bym napisal :-)

    A podejrzanych czynnikow cala masa.

    > Konfederaści nie napisali, że średnia wieku zmarłych na kowid to ~75 lat a
    > u seniorów prawie 90% jest zaszczepione.

    Nie napisali. Ale ty nie napisales wtedy, ze jaka jest srednia wieku
    zmarlych niezaszczepionych.

    Z pozniejszych danych to z kolei wyliczylem, ze zaszczepienie Astrą
    skraca życie :)

    > Podasz linki?

    Za dlugo by teraz szukac - ktos podawał na grupie.

    I ciekawe - autorzy usilnie nie chcieli tego jawnie w tekscie napisac
    :-)

    J.