  • Data: 2022-03-10 12:08:32
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 21:49:47 +0100, Shrek napisał(a):

    > Z tego?
    pg&name=small

    > Tak - tego. Widać na nim korelację (wcale nie taka silna na dole) z
    > procentem wyszczepienia, ale również z przynależnością do dawnego bloku
    > wschodniego. Możesz się z tego wyśmiewać ale widać.

    Widzę, że demoludy się nie zaszczepiły i tyle.
    Hipotezę o korelacji zgonów z PKB sprawdziłem już dawno i wyszło, że w UE
    jej nie ma.
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view
    Na chłopski rozum jakaś powinna być, ale widocznie nawet Bułgaria i Rumunia
    mogą sobie pozwolić na wystarczająco dobre respiratory, bo po prawdzie
    nawet bogate kraje dużo więcej chorym nie zaoferują.
    W III świecie może być inaczej, ale wypadałoby to sprawdzić na liczbach a
    nie własnych wyobrażeniach.

    > Ciekawostką jest
    > brak korelacji w dolnej części - gdybyś to podzielił na dwa obrazki to
    > od litwy w dół i w górę to powiedziałbym że gówno widać.

    To były dane z dwóch tygodni. Ja wziąłem dane dla 4 ostatnich miesięcy 2021
    i tu już widać zdecydowanie więcej niż gówno:
    https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view

    > Ja nigdzie nie napisałem, że szczepienia nie wpływają
    > na śmiertelność.

    Nie mam zdrowia wszystkiego czytać od nowa, ale niech będzie.
    Pisałeś za to, że "jak szczepionka przestała działać, to trzeba
    powiedzieć, że jesteśmy w dupie i póki co przykrywamy to trzecią dawką,
    ale trzeba ustalić co dalej."
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/GgU495FiBAAJ

    "dwudawkowa szczepionka ma po pół roku homeopatyczną
    skuteczność, mimo że w badaniach na dpuszczenie miała 95%. Słabo jak na
    najlepiej przebadaną szczepionkę w historii. W sumie chyba bez
    precedensu w historii masowych szczepień."
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/Kt8kK11RBAAJ

    Faktycznie, o zgonach ani słowa.

    --