  • Data: 2010-09-27 12:50:59
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2010, mvoicem wrote:

    > No właśnie, miał zaewidencjonowaną mąkę, dzięki czemu były dowody na
    > nieewidencjonowaną sprzedaż.

    Owszem, ale został ukarany za nieewidencjonowaną sprzedaż.
    A to *CO INNEGO*, niż ukaranie za niezaewidencjonowany zakup towaru!

    > Nie wchodzę w to czy to słuszne, czy zgodne z prawami człowieka i obywatela,
    > ale chodzi mi o fiskalny sens przymuszania do ewidencjonowania
    > towarów/materiałów do produkcji. Wg. mnie ten sens (jak wydaje mi się że
    > wykazałem powyżej).

    Ale nie idzie o sens przepisu w ogóle, lecz możliwość ukarania za *samo
    niezaewidencjonowanie zakupu*. Mimo zaewidencjonowania sprzedaży.
    I dla takiego przypadku "piekarz" *nie* jest przykładem, żadnym :)

    pzdr, Gotfryd