  • Data: 2010-09-23 10:05:54
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2010, Krzysztof wrote:

    > "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Ale czy to UKS sprawdza takie rzeczy?

    Ma prawo sprawdzać prawidłowość dokumentacji podatkowej, a tak przewiduje
    restrykcje dotyczące właśnie ewidencjonowania wszystkiego związanego
    z płacami (w szczególności - karalność niewpisania płac).

    > Bo obawiam się, że to już kompetencje PIPy.

    Nie tylko, nie tylko.
    W przypadku KPiR jest to par.18 rozporządzenia - i *tę* dokumentację
    (podatkową) bada US. Nie w oparciu o KP, lecz przepisy podatkowe.

    A tu być może należy się zgodzić :)

    pzdr, Gotfryd