  • Data: 2010-09-23 09:58:57
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2010, Bucki Jan wrote:

    > Czy można kogoś dwa razy ukarać za to samo?.

    Nie, ale z Twojego opisu nie wynika, czy aby nie było tak że kontrolerzy
    ukarali kolegę za nieprawidłową fiskalizację sprzedaży (inna sprawa, to
    moje zdanie co do "prawidłowości"), a teraz chcą go ukarać dodatkowo
    za odmowę wylegitymowania.
    To byłyby dwie *różne* kary...

    > Czy można kogoś ukarać za nie okazanie DO, w przypadku braku takiego
    > upoważnienia (UKS) do wykonywania takich czynności.

    Mi z postów wyszło, że upoważnienie nie potrzebują - mają prawo, jeśli
    tak jest to Twoje pytanie jest bezzasadne.
    Co najwyżej zasadne jest pytanie czy legitymowany zażądał uprzedniego
    wylegitymowania się przez nich (pewnie nie, z opisu wynikało, że
    zamiast powiedzieć "to proszę okazać legitymację" powiedział coś
    o podstawie prawnej :)

    pzdr, Gotfryd