  • Data: 2022-08-12 01:41:02
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > W wypadku sądu liczy się opinia biegłego, a nie, to co my sobie tu na
    > USNET obliczymy statystycznie. Sąd jest wygodny i powołuje biegłego. Jak

    To nie chodzi o oblicznie, a przekonanie (wynikające z dowodów, poszlak
    etc.), że coś miało miejsce. To jest nadal prawdopodobieństwo i nigdy
    nie jest 100%.

    > biegły stwierdzi, że denat zmarł od porażenia taserem, to bedzie to
    > spowodowanie śmierci. Jak stwierdzi, że może od tasera, może od duszenia
    > a może od tego, że zjadł za dużo chemii, to nie będzie.

    Zgadza się, ale nawej jak stwierdzi, że zmarł od porażenia taserem to
    nie będzie to pewnik.

    > Nawet bada każde użycie takim "mikro" dochodzeniem.

    I co sie dzieje, jeśli okaże się, że ktos kogoś raził kilkakrotnie?

    --
    Marcin