  • Data: 2022-08-14 15:14:43
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, ale tylko takie prowadzące w sposób nieunikniony do śmierci.

    Nie. Nieprawda. Jak już ustaliliśmy porażenie prądem nie powoduje w
    sposób nieunikniony śmierci, a jednak jak elektyka prad porazi i umrzę,
    to nikt cyrków nie robi z przyczyną smierci.

    > Podduszanie nie pasuje.

    Czyli jak sobie porwę z ulicy kulsona i nagram jak go podduszam, i za
    piątym razem już się nie ocknie, to muszą mnie uniewinnić, bo nijak nie
    idzie uznać tego za przyczynę śmiercie? Nie, nie sądzę...

    > Nie wiemy. Już gdzieindziej się rozpisywałem, że śladowość niekoniecznie
    > oznacza, że nnic się nie zebało.

    Nie ma też żadnych powodów, żeby uznać że śladowa ilość amfetaminy
    powinna prowadzić do śmierci.

    > A duszono 5 razy i umarł?

    Duszono tyle razy aż złamano mu chrząstkę. Wystarczy czy nie?

    > Ten procent to co, spodziewany udział w utrupieniu?

    Tak - przez chwilę na potrzeby dyskusji tak załóżmy.

    > Nie da się, bo nie
    > da się w jakikolwiek stopniu potwierdzić prawdziwości takich danych.

    Załóżmy na potrzeby dyskusji że biegli tak określili. Da się na tej
    podstawie skazać czy nie?

    > Robiono to źle?

    Dlaczego od razu źle - nieskutecznie, zapewne za późno po prostu. A ty
    umiesz wstrzymać oddech do przyjadu karetki?

    > HHS zwykle nie zabija.

    Delirium excited też na ogół nie. No chyba że spotkasz kulsonów.

    > Podobnie zwykle nie zabija naebanie się nawet
    > wielokrotne. Takoż wielokrotne rażenie taserem.

    No dobra - ale przy w sumie dowolnym spowodowaniu śmierci możesz
    podnieść "nie da się wykluczyć że to HHS, więc absolutnej pewności nie
    ma". Dziękuję sprawa do zamkniecia proszę przeprosić oskarżonego, pora
    na ceesa:P

    > Nie domagam się pewności. Domagam się wysokiego prawdopodobieństwa
    > graniczącego z pewnością.

    O to już lepiej. Ale do tej pory domagałeś się pewności. Więc należy
    powołać kolejnego biegłego co określi jakie jest prawdopodobieństwo że
    śmiertele delirium excited może powstać samoistnie i bez związku z
    torturami a z powodu śladowych ilości amfetaminy i jak ma się to do
    prawdopodobieństwa zaistnienia zgonu choćby w zaiązku z duszeniem
    prowadzącym do złamania chrząstki krtaniowej. Wtedy będziesz mówił o
    prawdopodobieństwe. Teraz rozmawiamy o tym, że jak się pojawia trzecia
    przyczyna choćby najbardziej nieprawdopodobna to sprawę należy umorzyć.
    To tak nie działa. Przynajmniej nie wtedy kiedy prokuratura gra uczciwie.

    > Nie rozumem tej wstawki z Boltzmanem.

    Mózg boltzmanna. NIe da się wykluczyć. Więc trzeba umorzyć:P

    Ehhh. Wzioł i umar...

    > Serio nie rozumiesz, że jest różnica pomiędzu draśnięciem nożem a
    > wbiciem noża po rękojeść?

    Połamali mu kurwa gdrykę!!! Sam przyznałeś w dyskusji z robertem, że to
    co odwalili spełnia definicję totrur. I to dość brutalnych.

    > Bo już się takie sytuacje na pewno zdarzały, a jeszcze wcześnie z
    > pewnością były badania. Jeśli nawet nie na ludziach to na zwierzętach.

    I w ilu procentach kończyły się zgonem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!