  • Data: 2022-08-13 09:07:47
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiemy, że każde pozostawienie człowieka bez tlenu i paru innych atrakcji
    > kończy się zgonem.

    Duszenie pasuje?

    > Nie wiemy ile należy razić i poddusić aby i jaką tu
    > kobinatorykę z amfetaminą zastosować, aby był zszedł. WIemy?

    Jaką kombinatorykę z amfą to akurat wiemy - śladową. A od ilu złamań
    chrząstki krtaniowej liczy się uduszenie? Jakoś nie słyszałem, żeby była
    utrwalona linia orzecznictwa, że jak kogoś dusisz pięć razy i umrzę to
    się nie liczy, bo nie wiadomo czy pięć jest optymalnie.

    > Musiałbym widzieć konkretne stwerdzenie, bo jeśli np. brzmiało ono, że
    > jeden z trzech prawdopodobnych czynników, które mogły się przyczynić, to
    > zmienia dość istotnie wagę stwierdzenia.

    Instytut danych z dupy - duszenie 62% rażenie 37%, 0,6% delirium excited
    spowodowane rażeniem, 0,2% derilium spowodowane śladową ilością
    narkotyków, 0,2% "wzioł i umar". Da się postawić zarzuty czy nie?

    > Nie udzielono mu potem pomocy?

    Nawet jeśli to już nieskutecznie.

    Tak przy okazji - to znaczy że można bezkarnie zabijać każdego z choćby
    śladowymi ilościami alko we krwi? No bo wychodzi na to że nie da się
    wtedy wykluczyć HHS no i z urzędu umorzenie?

    > Bo zapewne potrafimy to oszacować na postawie rozkładu statystycznego
    > takich zdarzeń w populacji określonych grup wiekowych etc.

    No ale pewności się domagasz, a tej nigdy nie masz. A jaka jest szansa
    na delirium excited w wyniku _śladowych_ ilości amfetaminy?

    Boltzmann twierdzi, że jego mózg jest bardziej prawdopodobny niż że cały
    wszechświat został stworzony po to, żeby eonach 4 kulsonów zabiło
    stachowiaka w kiblu. Pewności _nigdy_ nie masz, więc taki argument to
    zwykły triuzm.

    > No ale tu ich nie ma. Nie są wcale oczywiste.

    Duszenie nie jest oczywiste? Mogę kogoś udusić przed kamerami i
    stwierdzenie "wzioł i umar" też zadziała?

    A wiemy to bo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!