  • Data: 2022-07-20 11:22:48
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2022 o 11:05, Michał Jankowski pisze:

    > Chyba coś przegapiłem. Co to znaczy "zawsze przeciwna"?

    Nic nie przegapiłeś. Co najwyżej ja nieprecyzyjnie napisałem. Miałem na
    myśli, że jak jedna strona przedstawia opinie biegłego, to jeśli druga
    strona przedstawia to zawsze będzie ona odrotna. Niby oczywiste nie nie
    budzi zdziwienia, ale znaczy to że biegli po prostu robią opinie pod stronę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!