  • Data: 2022-07-20 05:33:34
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przypomnij, to był jeden kulson czy wielu go raziło?

    Kilku z tego co pamiętam? Dążysz do tego, że jak zabiję kogoś w kilka
    osób to nie można skazać, bo nie wiadomo kto "zabił" ostatni? To nawet
    nie to - po prostu biegli stwierdzili, że mimo duszenia i rażenia
    paralizatorem niezgodnie z instrukcją obsługi śmieć nastąpiła z powodu
    delirium excited - czyli po prostu "wizoł i umar".

    > Pewnie jest w tym i jakiś oportunizm.

    Nie pewnie a napewno. Masz czarno na białym, że opinia jest robiona pod
    stronę.

    > W kazdym razie, jeśli w tego typu
    > sprawach analiza materiału sladowego sprowadza się wyłącznie do wymazu i
    > oglądania rany na zewnątrz to ja się nie dziwię, że może nie dać się
    > ustalić, z której strony padł strzał.

    Jak się zrobiło głośno to się dało. Ponadto zwracam uwagę, że odnosisz
    się do "rzeczywistości" przedstawionej przez roberta, a jak wiemy jego
    logika podąża bardzo dziwnymi drogami. I niekoniecznie oddaje
    rzeczywistość - choć często oddaje co się u niego w firmie dzieje a
    dziać nie powinno - i to jest dopiero tragiczne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!