  • Data: 2022-07-08 12:47:05
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek-08-lipca-2022 o 11:49, Kviat pisze:

    > Pójdziesz do szkoły, to się dowiesz.

    Pięknie się obnażyłeś ;-)

    > Słuchałem wielokrotnie. I doskonale rozumiem skąd się bierze ich
    > poparcie. Młodzież może oszukać, mnie nie.

    Jestem po 50-tce. Ja słucham co mówią i rozumiem polityków.

    Nie ma ideałów a światem nie będzie rządzić młodzież

    Moim zdaniem program Konfederacji nie jest skierowany do młodzieży. To
    jest tylko skutek uboczny zniesmaczenia dotychczasowymi partiami.

    Długofalowo zdrowy rozsądek jednak wygrywa

    > Młodzież jeszcze nie rozumie, że za te "zyski" będą musieli zapłacić
    > wysoką cenę.

    Konfederacja ostrzegała i ostrzega przed działaniami które będą
    powodować duże koszty w przyszłości.

    Po miesiącach i latach inni przyznają im rację.

    > "Młodzi wyborcy mają gdzieś faszyzm Bosaka?"

    Takie pierdolenie.

    Powszechny w mediach jest pogląd że elektorat pisu na kolanach ogląda
    wiadomości

    Tymczasem w badaniach wychodzi że to lemingi są bardziej zatwardziałe i
    zamknięte na inne punkty widzenia.

    bo wielka Polska narodowa to bardzo
    > atrakcyjna dla niektórych wizja."

    Dla niektórych. Ja to widzę bardziej czysto biznesowo a nie narodowo
    jeśli mówimy o młodzieży. Młodzież widzi co się dzieje i co jest dziś
    warta solidarność energetyczna, praworządność europejska i wolny
    przepływ towarów i usług.

    > "(...)Nikt nie będzie wnikał, co to naprawdę znaczy, bo sam postulat
    > państwa minimum wydaje się maksymalnie atrakcyjny w momencie, gdy
    > wchodzisz w życie, jesteś nieśmiertelny, a świat leży u twoich stóp,
    > gotowy do podboju. Jakieś podatki? Przecież gdyby nie one, udałoby mi
    > się wszystko."

    Tak myśli socjalista. Nie wszyscy tacy są.
    Stereotyp powtarzany w kółko że młodzież nie lubi podatków bo nic im nie
    dają.

    > ładne, proste, zrozumiałe i przejrzyste, a przede wszystkim atrakcyjne.

    Atrakcyjne bo logiczne i w jakimś stopniu idealistyczne.

    To nic złego. Złem jest zamulanie i okładanie tego lewackimi
    zastrzeżeniami, wyjątkami a w konsekwencji marnotrastwem i zgnilizną na
    której żyją organizacje, fundacje i zwykli złodzieje.

    Młodzi dziś są o wiele mądrzejsi niż takie 30-latki zaślepione propagandą.