  • Data: 2022-07-10 04:39:14
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Również badanie drobin prochu nie jest miarodajne. Ja przykładowo
    > wzbudzam zawsze alarmy czułych urządzeń, bo często sam strzelam, albo
    > nadzoruję osoby strzelające. Dlatego staram się komuś zlecać by - choćby
    > pod moim nadzorem - samo badanie wykonał, albo naprawdę muszę dbać o
    > czystość, bym, próbki nie zakaził.

    No ale to jest oczywista oczywistość, a nie jakieś arkana
    kryminalistyki. A przynajmniej być nie powinny. Ale rozumiem, że chcesz
    powiedzieć, że ślady prochu z tej czy innej strony to mógł sam oskarżony
    przypadkowo nanieść? Przecież to musi zupełnie inaczej wyglądać niż
    ślady naniesione przy wystrzale. Nie chcesz chyba powiedzieć, że takie
    ślady to bada się jakimś gazowym analizatorem?

    --
    Marcin