  • Data: 2022-07-09 14:35:04
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2022 o 10:25, J.F pisze:
    > Moze nie chcial, a moze rana faktycznie jakas niewyrazna.
    > zdobądz fotki:-)

    Sprawa wcale nie zawsze jest taka oczywista. Nie mogę i nie chcę tu
    wnikać w szczegóły, ale takie wątpliwości z kierunkiem postrzału znam i
    wiem, jak bardzo potrafią zmienić bieg czynności. Potem już czasem
    trudno nawet to odkręcić.

    Również badanie drobin prochu nie jest miarodajne. Ja przykładowo
    wzbudzam zawsze alarmy czułych urządzeń, bo często sam strzelam, albo
    nadzoruję osoby strzelające. Dlatego staram się komuś zlecać by - choćby
    pod moim nadzorem - samo badanie wykonał, albo naprawdę muszę dbać o
    czystość, bym, próbki nie zakaził.

    --
    Robert Tomasik