  • Data: 2022-07-09 14:06:35
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziennikarze pewnie nie wymyslili tej historii z nożyczkami, więc albo
    > on albo koledzy. Myślisz, że nikt go nawet nie przesłuchał czy nie
    > zapytał?

    Nie mam zielonego pojęcia. Pisano o nożyczkach i do tego się sam
    odnosiłem. Już wiele razy pisałem, że jeśli w jakiejkolwiek choćby
    najmniejszej części mam z jakąś sprawą kontakt służbowy, to absolutnie
    nie będę się wypowiadał publicznie o tym. Po prostu czasem mogę się
    zagalopować i napisać co, co nie było publikowane.

    Z drugiej strony, jak czasem ktoś mnie prosi o informacje, jak coś tam
    się skończył o(w czym przykładowo mi pomagał), to też nigdy nie pisze,
    jak to było, tylko czekam, aż zostaje wydany oficjalny komunikat i
    przesyłam ten oficjalny i zaaprobowany przez stronę służbową tekst. Bo
    czasem z różnych powodów oficjalna wersja odbiega od tej faktycznej.
    Przeważnie w niewielkim zakresie, ale bywa, ze ważne względy za tym
    przemawiają.

    --
    Robert Tomasik